Ogłoszenia i zamówienia
2016-09-05
Zapytanie ofertowe - przeprowadzenie szkoleń
„Europejski Fundusz na rzecz rozwoju obszarów wiejskich: Europa
inwestująca w obszary
wiejskie”
Stowarzyszenie
Lokalna Grupa Działania „Ujście Baryczy” zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na
przeprowadzenie szkoleń dla potencjalnych beneficjentów działania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie
operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” dla operacji
polegających na podejmowaniu i rozwijaniu działalności gospodarczej oraz pracowników biura LGD,
łącznie 20 osób w poniższym zakresie tematycznym:
1.
Podejmowanie działalności gospodarczej - przepisy
prawne.
2. Formy prowadzenia działalności i
zasady ich rozliczania.
3. Główne obowiązki i
uprawnienia przedsiębiorcy wynikające z obowiązujących przepisów prawa (US, ZUS,
itp.)
4. Podstawowe zagadnienia kodeksu pracy i
BHP.
Łączny czas szkolenia 4 godz. zegarowe z uwzględnieniem przerw i czasu
na zadawanie pytań
i udzielanie odpowiedzi.
Przedmiot
zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie materiałów
szkoleniowych dla uczestników szkolenia,
2) koszt
dojazdu wykładowców na miejsce
szkolenia.
Przedmiot zamówienia nie
obejmuje:
1) powielenia materiałów
szkoleniowych,
2) wynajmu sali i
nagłośnienia,
3) wynajmu sprzętu
audiowizualnego,
4)
cateringu.
Planowany termin
szkolenia: 07.10.2016 w godz. 13:00-17:00. Dokładny termin i godziny szkolenia zostaną ustalone z
wykonawcą.
Miejsce realizacji zamówienia: sala w UMiG w
Górze
potencjalnych beneficjentów działania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie
operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” dla operacji
polegających
na podejmowaniu i rozwijaniu działalności gospodarczej oraz pracowników
biura, łącznie 20 osób w poniższym zakresie tematycznym:
1. Podstawy
prawne uzyskania wsparcia w ramach działania 19.2 PROW 2014-2020.
2.
Zakres wsparcia, kryteria dostępu, forma pomocy, beneficjenci, warunki
kwalifikowalności.
3. Zasady wypełnienia
wniosków.
4. Ocena wniosków z uwzględnieniem lokalnych
kryteriów wyboru.
5. Rozliczenie
operacji.
Łączny czas szkolenia 4 godz. zegarowe z uwzględnieniem przerw i
czasu na zadawanie pytań
i udzielanie odpowiedzi.
Przedmiot
zamówienia obejmuje:
3) przygotowanie materiałów
szkoleniowych dla uczestników szkolenia,
4) koszt
dojazdu wykładowców na miejsce
szkolenia.
Przedmiot zamówienia nie
obejmuje:
5) powielenia materiałów
szkoleniowych,
6) wynajmu sali i
nagłośnienia,
7) wynajmu sprzętu
audiowizualnego,
8)
cateringu.
Planowany termin
szkolenia: 14.10.2016 w godz. 13:00-17:00. Dokładny termin i godziny szkolenia zostaną ustalone z
wykonawcą.
Miejsce realizacji zamówienia: sala w UMiG w
Górze
Nie dopuszcza się składanie ofert
częściowych.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają
wiedzę i doświadczenie w zakresie tematyki szkolenia, względnie dysponują osobą zdolną do wykonania
zamówienia.
Od wykładowcy wymaga się wykształcenia wyższego (ukończenie
odpowiednich studiów magisterskich bądź podyplomowych z dziedziny rachunkowości, księgowości lub
pokrewnych) oraz posiadania wiedzy adekwatnej do tematu szkolenia oraz co najmniej 3 letniej
praktyki w prowadzeniu szkoleń lub form zbliżonych (np. warsztatów, ćwiczeń, konwersatoriów) w danej
dziedzinie.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:
1)
kwestionariusz osobowy lub CV wykładowcy
2)
dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie wykładowcy w zakresie tematyki szkolenia oraz
praktykę w prowadzeniu szkoleń i wykładów (zaświadczenia, certyfikaty, listy referencyjne,
świadectwa pracy itp.)
Jeżeli Wykonawca nie
złoży wymaganych dokumentów jego oferta zostanie
odrzucona.
Ofertę obejmującą kalkulację
kosztów - cenę netto oraz brutto za oba szkolenia oraz pozostałe wymagane dokumenty należy
przesłać do poniedziałku 20.09.2016r. do godziny 12.00 na adres: ujscie.baryczy@gora.com.pl lub
dostarczyć osobiście do biura LGD przy ul. Mickiewicza 1 w Górze
w ww.
terminie.
Kryterium wyboru wykonawcy: cena
100%.
W przypadku ofert najkorzystniejszych o jednakowej cenie o wyborze
oferenta zadecyduje Komisja oceniająca powołana przez Prezesa LGD uwzględniając wcześniejszą
współpracę z LGD bądź oceniając poziom doświadczenia i kwalifikacji
oferentów.
W przypadku pytań proszę się
kontaktować z:
Jolanta Wrotkowska, nr tel.: 536 408
818
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów
ustawy – Prawo zamówień publicznych.
LGD zastrzega sobie prawo do odwołania
postępowania bez podania przyczyny.